۷ اشتباه رایج در هنگام آرایش چشم ها

اگر نحوه درست آرایش کردن را می دانید، مشکلی نیست؛ ولی اگر در قسمتی از آرایش اشتباه کنید، تقریبا تمام آرایشی که کرده اید بی نتیجه بوده و کل آرایش از شکل خود خارج می شود. آرایش چشمان از مهمترین بخش آرایش است. بسیاری از دختران و خانم ها اشتباهات مهمی در آرایش چشمان دارند؛ که طرح آرایش آنها را از زیبایی خارج می کند. در این پست ۷ اشتباه رایج در آرایش چشم ها را آورده ایم. امیدواریم آرایش شما را ارتقا دهد.

   

اشتباه اول : سایه چشم تیره

اولین اشتباه رایج که معمولا دختران دچار آن می شوند. اگر فکر می کنید که آرایش چشمان اسموکی و کشیده، نمی تواند زیبایی خاص خود را به شما بدهد، کاملا در اشتباهید. آرایش چشمان به صورت اسموکی جذاب است و نگاه خیره کننده ای به شما می دهد؛ ولی در شب ها مناسب است. معمولا دخترها تصمیم می گیرند در روز از این نوع آرایش استفاده کنند. پس اگر تصمیم گرفته اید که در روز از این نوع آرایش استفاده کنید، حتما مطمئن شوید که از سایه چشم تیره استفاده نمی کنید. اگر با یک رنگ روشن ترکیب کنید، یک نگاه فریبا و خیره کننده به شما می دهد. یک سایه چشم روشن واقعا برای شما مفید است.

 

اشتباه دوم : استفاده از برس کثیف (ترکیب چند رنگ)

بسیاری از دختران در آرایش بی دقتی می کنند و از برس هایی استفاده می کنند که تمیز نیستند. قبل از استفاده از برس حتما آن را با تمیز کننده مخصوص و یا شامپو کاملا پاک کنید؛ در غیر این صورت یک برس جدید جایگزین کنید. با قلم موی کثیف، شما نمی توانید یک آرایش تمیز، خوب و صاف داشته باشید. همچنین از عوارض برس کثیف جلوگیری می کند. مانند قرمزی چشم و یا التهاب پوست و سوزش آن. پس بهتر است برای مراقبت از پوست و چشم خود و همچنین یک آرایش پاک این کار را انجام دهید و این اشتباه رایج را تکرار نکنید.

 

اشتباه سوم : تفاوت رنگ ابرو با رنگ مو

این یک اشتباه رایج بزرگ است که رنگ ابروها با رنگ موها متفاوت باشد. از عدم تفاوت آنها اطمینان حاصل کنید. تفاوت رنگ بین ابروها و موی شما این گونه نمایان می کند که شما در آرایش کردن، بی دست و پا و ناوارد هستید. اگر رنگ مویی که انتخاب کرده اید، با رنگ ابروهای شما متفاوت است، بهترین کار این است که یک  مداد برداشته و ابروهای خود را رنگ کنید.

 

اشتباه چهارم : انتخاب قلم آرایش اشتباه

دخترها معمولا با یک اپلیکیتور به آرایش مشغول می شوند. اپلیکیتور وسیله ای راحت برای آرایش کردن است و استفاده از آن آسان است. ولی باعث پخش شدن رنگ ها می شود و آرایش صاف و تمیز را از بین می برد. بهتر است از یک قلم نازک برای این کار استفاده شود. اشتباه رایج و فراوان در آرایش دختر خانم ها.

 

اشتباه پنجم : خط چشم سنگین

این اشتباه رواج زیادی دارد. شکی نیست که خط چشم، زیبایی را افزایش می دهد و یک قاب مناسب برای چشمان شما به وجود می آورد. خط چشم درست و مناسب یک دید دراماتیک و خمار به شما می دهد. این کار آرایش چشمان برجسته ای برای شما به ارمغان می آورد. حال آنکه دختران دچار اشتباه رایج خط چشم سنگین می شوند؛ که یک نگاه خشن و کسل کننده به شما می دهد. بنابراین از این اشتباه اجتناب کنید.

 

اشتباه ششم : حلقه چشم (داخل چشم) و سپس ریمل مژه و ابرو


ریمل مژه برای پر حجم کردن و زیبایی چشم بسیار مفید است و چشم ها را نازک و فریبنده می کند. یکی از بزرگترین اشتباهات هنگام آرایش چشم این است که ابتدا ریمل مژه و ابرو زده شده و سپس حلقه داخل چشم را آرایش می کنند. این اشتباه رایج زیبایی آرایش را کم می کند.

 

اشتباه هفتم : ترکیب

بسیاری از خانم ها بر این باورند که نباید آرایش چشم آنها ترکیبی باشد؛ که کاملا اشتباه است. نیاز به آرایش ترکیبی به روش صحیح با قلم مناسب اجتناب ناپذیر و واجب است. با آرایش ترکیبی چشمان، می توانید چشمانی صاف و تمیز در اختیار داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.